שוטרים אוכפים סגר (צילומים: דוברות המשטרה)
שוטרים אוכפים סגר (צילומים: דוברות המשטרה)

הסגר בבית שמש: המשטרה הציבה מחסומים ועמדות בידוק בכניסות לנחלה ומנוחה ולרמת בית שמש ב'

בהמשך להחלטת הממשלה על הטלת סגר על מוקדי התחלואה בעיר, המשטרה נערכת כדי לאכוף את התקנות "כדי להבטיח את בריאות התושבים ולמנוע את התפשטות הקורונה"

פורסם בתאריך: 26.4.20 08:12

משטרת ישראל הציבה במהלך הלילה מחסומים בכניסות לשכונת רמת בית שמש ב' ולשכונת נחלה ומנוחה, זאת במטרה לאכוף את הסגר שעליו החליטה הממשלה.

מהמשטרה נמסר כי "על פי החלטת הממשלה הוכרזו האזורים הבאים בבית שמש כאזורים מוגבלים: השכונות נחלה ומנוחה ורמת בית שמש ב'. תנועת הנכנסים והיוצאים מהאזורים תוגבל על מנת למנוע התפשטות הנגיף. ההנחיות הכלליות להתנהלות בתוך הישובים נותרו כפי שהיו עד כה בהתאם להנחיות לריחוק חברתי של משרד הבריאות".


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש אונליין2"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


במשטרה מוסיפים ומציינים כי "על מנת לאכוף את הגבלות התנועה יופעלו מחסומים ועמדות בידוק בדרכי הגישה, מאויישים בשוטרי משטרת ישראל שימנעו תנועה לא חיונית בניגוד לתקנות. בנוסף ימשיכו לפעול שוטרי משטרת ישראל בתוך תחומי העיר על מנת לסייע לתושבים ולאכוף את ההנחיות כדי להבטיח את בריאות התושבים ומניעת התפשטות הנגיף".

הסגר חל על תושבי השכונות שצוינו, למעט במקרים הבאים:
– קבלת טיפול רפואי שלא ניתן לקבל באזור המוגבל.
– הליך משפטי שמחייב נכוחות מחוץ לאזור המוגבל.
– הלוויה של קרוב משפחה מדרגה ראשונה.
– העברה של קטין שהוריו חיים בנפרד.
– שוטרים, אנשי צוות רפואי או חיילים תושבי הישוב במסגרת תפקידם.
– בנוסף ניתן לצאת לצורך חיוני אחר כגון עבודה חיונית לאחר קבלת אישור מ- רח"ל – רשות חרום לאומי.


מפת הגבלות התנועה בבית שמש לפי רחובות (צילום: דוברות העירייה)

מפת הגבלות התנועה בבית שמש לפי רחובות (צילום: דוברות העירייה)


"שוטרי משטרת ישראל פועלים בעיר בית שמש על מנת לסייע לתושבים לקיים את הנחיות משרד הבריאות ולהבטיח את בריאות התושבים", מסכמים במשטרה. "התושבים נדרשים להקפיד על קיום הנחיות, להימנע ממגע ולשמור מרחק זה מזה, לא להתרחק מהבתים יותר מהמרחק המותר למעט קניית מזון או תרופות, להימנע מכל התקהלות ולהקפיד על לבישת מסכות במרחב הציבורי. נשמעים להנחיות – מצילים חיים".

בסוף השבוע התייחס ראש העיר עליזה בלוך לסגר ומסרה: "ועדת השרים בראשות ראש הממשלה אישרה את בקשתי להעניק מערך תמיכה ושרותים מקיף לשכונות נחלה ומנוחה ורמת בית שמש ב', ואני מצפה ליישום החלטות אלו בהקדם. קיבלנו אישור למתן סיוע סוציאלי מורחב, תגבור המוקד, פעילות הסברה נרחבת ופעילות העשרה ופנאי על מנת לסייע למשפחות להשאר בבתים. עיריית בית שמש תעשה כל שביכולתה לסייע לתושבי השכונות הללו לעבור את הימים הללו תוך הקפדה חמורה על כל הנהלים. עוד אדגיש כי מאמץ פינוי החולים המאומתים מהעיר ימשך. אני שבה וקוראת לכל תושבי העיר להמשיך ולשמור על ההנחיות. רק כך ניתן יהיה לנצח את הקורונה".

תגיות:

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות