שוטרים ממוגנים מפני נגיף הקורונה, רמת בית שמש (צילומים: דוברות המשטרה, צביקי ולדמן-מתוך ויקיפדיה)
שוטרים ממוגנים מפני נגיף הקורונה, רמת בית שמש (צילומים: דוברות המשטרה, צביקי ולדמן-מתוך ויקיפדיה)

החל מהשעה 06:00: סגר על השכונות רמת בית שמש ב' ומנוחה ונחלה

ועדת השרים החליטה להכריז על מוקדי התחלואה בבית שמש כאזור מוגבל החל מיום ראשון ועד ליום שישי בשעה 6:00. במסגרת המגבלות לא יתאפשר מעבר בין שכונות אך התושבים יוכלו לרכוש מזון ותרופות בתוך השכונה

פורסם בתאריך: 25.4.20 14:35

מוטב מאוחר מאשר אף פעם: מוקדי תחלואת הקורונה בבית שמש – שכונות רמת בית שמש ב', מנוחה ונחלה – הוכרזו כאזור מוגבל החל ממחר (ראשון, 26.4) בשעה 6:00 ועד ליום שישי (1.5) בשעה 6:00. כך החליטה ממשלת ישראל.

אלו הן ההנחיות לתושבי השכונות במהלך חמשת ימי הסגר:
– מותרת התנועה בתוך השכונה
– מותרת קניית מזון ותרופות בתוך השכונה
– תתאפשר כניסת שירותים רפואיים חיוניים
– לא יתאפשר מעבר בין השכונות
– לא תתאפשר כניסה ויציאה מהאזור.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש אונליין2"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


כזכור, כפי שפורסם לא אחת בשבוע האחרון ב"כל העיר בית שמש", העיר הפכה בשבועיים האחרונים לאחת הערים המטרידות מבחינת קצב גידול תחלואת הקורונה בישראל. נכון לאתמול, שישי (24.4), עמד מספר חולי הקורונה המאמותים בבית שמש על 410 – עלייה של כ-50 אחוזים במספר החולים מאז יום שישי שעבר (17.4) אז היו בבית שמש 278 חולים מאומתים.

כזכור, כפי שפורסם אתמול ב"כל העיר בית שמש", מנתונים פנימיים של עיריית בית שמש עולה כי מוקדי ההתפרצות בעשרת הימים האחרונים הן השכונות החרדיות רמת בית שמש ב' והקרייה החרדית. מהנתונים עלה כי ביום יום שני ה-13.4 ועד ליום שני ה-20.4 מספר החולים ברמת בית שמש זינק ב-129 אחוזים – מ-51 חולים ל-117 חולים. בקרייה החרדית זינק מספר החולים ב-79 אחוזים – 42 חולים ב-13.4 לעומת 74 חולי קורונה ב-20.4.


מפת תחלואה בבית שמש


בשל הנתונים המטרידים והמדאיגים הללו החליטה, כאמור, ממשלת ישראל על הטלת סגר על מוקדי התחלואה במטרה למנוע את המשך התפרצות הקורונה בעיר. במשרד הבריאות מציינים כי במהלך הסגר "משרד הביטחון באמצעות פיקוד העורף יבטיח קיום אספקה קיומית של מזון, מצרכים ושירותים קיומיים וסיוע לאוכלוסייה בתוך האזור. כמו כן, משרדי הפנים והאוצר יפעלו לתת מענה וסיוע לאוכלוסיות בשכונות שהוכרזו כאזור מוגבל".

ראש העיר ד"ר עליזה בלוך: "ועדת השרים בראשות ראש הממשלה אישרה את בקשתי להעניק מערך תמיכה ושרותים מקיף לשכונות נחלה ומנוחה ורמת בית שמש ב', ואני מצפה ליישום החלטות אלו בהקדם. קיבלנו אישור למתן סיוע סוציאלי מורחב, תגבור המוקד, פעילות הסברה נרחבת ופעילות העשרה ופנאי על מנת לסייע למשפחות להשאר בבתים. עיריית בית שמש תעשה כל שביכולתה לסייע לתושבי השכונות הללו לעבור את הימים הללו תוך הקפדה חמורה על כל הנהלים. עוד אדגיש כי מאמץ פינוי החולים המאומתים מהעיר ימשך. אני שבה וקוראת לכל תושבי העיר להמשיך ולשמור על ההנחיות. רק כך ניתן יהיה לנצח את הקורונה".

תגיות:

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות