ראש העיר עליזה בלוך (צילום: עיריית בית שמש)
ראש העיר עליזה בלוך (צילום: עיריית בית שמש)

ראש העיר בלוך: "במיוחד היום חשוב להדגיש – יוצאים מהבית רק לצרכים חיוניים"

לאחר שהבוקר, ראשון, חזר המשק לפעול באופן חלקי עם אישורן של תקנות מקלות על הציבור, ראש העיר עליזה בלוך קוראת לתושבי בית שמש "להמשיך ולהישמע להנחיות מצילות החיים"

פורסם בתאריך: 19.4.20 16:05

הבוקר, ראשון, נפתחו ברחבי העיר בית שמש חנויות מסחר מתחומים שונים וזאת בהתאם לתקנות הקורונה החדשות שאושרו במהלך הלילה על ידי ועדת השרים. בין השאר אושר לפתוח חנויות שפועלות במרחב הפתוח בענפים של חנויות ציוד מידע ותקשורת, ציוד וידאו ואודיו, מחשבין, ציוד היקפי, תוכנה וציוד תקשורת, טקסטיל, כלים מתכות, צבעים וזכוכית, שטיחים, מרבדים וחיפויי קיר ורצפה, רהיטים, מוצרי חשמל וגז ביתיים וחנויות כלי בית. בנוסף, אושרו פתיחתן של חנויות תרבות ופנאי, ספרים וציוד משרדי, ציוד ספורט ואופניים מוסיקה וסרטים, אביזרים רפויים, מכבסה, מתפרה וסנדלריה. עוד אושרה האפשרות לגורמי האכיפה לתת קנס בגובה 200 שקלים על אי חבישת מסכה לאחר אזהרה. יחד עם זאת, הממשלה אישרה להגדיל את מספר המתפללים במקום פתוח מ-10 ל-19.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש – אונליין"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


ראש העיר ד"ר עליזה בלוך מתייחסת להקלות שאושרו ואומרת: "הקלות אלו יוכלו להימשך רק אם נמשיך לשמור על הנחיות משרד הבריאות ולהיזהר ביתר שאת במרחב הציבורי. אני קוראת לתושבים להמשיך ולהישמע להנחיות המצילות חיים. במיוחד היום חשוב להדגיש, יוצאים מהבית רק לצרכים חיוניים והכי חשוב, להמשיך לשמור על אוכלסיות הסיכון. יחד נעבור את זה".

יש לציין כי בעיריית בית שמש הוקמו שלושה חדרי מצב לתמיכה והתמודדות במהלך תקופת החירום של משבר הקורונה: חדר מצב רווחה וחינוך; חדר מצב בריאות ופינוי חולי קורונה; חדר מצב עסקים מקומיים. בעירייה מדגישים כי "בנושאים אלו ועוד ניתן לפנות דרך המוקד העירוני שמספרו 106 בכל שעות היממה".

הקריאה של ראש העיר בלוך מגיעה בעקבות דיווחים שונים מרחבי העיר על התקהלויות. כך למשל, בסניף הדואר הראשי ברחוב בן צבי נרשמו תורים ארוכים, לא נשמרה הקפדה על מרחק של שני מטרים בין אדם לאדם, כאשר חלק מהנוכחים במקום דיווחו על המתנה לא הגיונית של שעות ארוכות.

כמו כן, ל"כל העיר בית שמש" נודע כי בשכונת חפציבה נרשמו עימותים בין כוחות המשטרה לבין קבוצת חרדים קיצונים. במהלך העימותים, סביב פיזור התקהלות בניגוד לתקנות בבית כנסת בשכונה, נעצרו שלושה אנשים וחולקו דוחות לאחרים.

תגיות:

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות