התקיפה בקריה (צילום: K.B.H)
התקיפה בקריה (צילום: K.B.H)

תושב בית שמש שחשף מקווה פעיל: "הותקפתי בידי חרדים קיצוניים"

מיקי רווח, תושב בית שמש ומבעלי "רווח הפקות", חשף מקווה שפעל בניגוד לתקנות הקורונה. לאחר שדיווח על כך למשטרה - מספר חרדים קיצוניים החלו להקיף את רכבו תוך צעקות "מויסר"

פורסם בתאריך: 19.4.20 08:11

הדרמה הגדולה בקריה: מיקי רווח, תושב בית שמש ומבעלי חברת "רווח הפקות", חשף לפני מספר ימים מקווה פעיל בשכונה החרדית בעיר – בניגוד להנחיות משרד הבריאות למניעת התפשטות נגיף הקורונה.

לאחר שהעביר את המידע למשטרת ישראל – טוען רווח כי מספר חרדים קיצוניים שזיהו אותו והתגודדו סביב רכבו החלו לתקוף אותו. רק בסיוע כוחות המשטרה שהוזעקו למקום הוא חולץ.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש אונליין2"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


בשיחה עם "כל העיר בית שמש" משחזר רווח את האירוע: "עוד לפני שהתקשרנו למשטרה, אשתי שחנתה את הרכב רחוק וזיהתה שמתקרבים אלי – ביצעה פניית פרסה ובאה לאסוף אותי. שניות לאחר מכן התקרב לכיווננו אדם שצעק לעברי 'מויסר'. מיד צעדתי לרכב במטרה לעזוב את המקום, אך אותו אדם חסם את הרכב והמשיך לצעוק 'מויסר'.

"במקביל, הוא קרא לאנשים נוספים וביקש מהם להקיף את הרכב. במשך כעשר דקות ישבנו בתוך הרכב מבוהלים וחסרי אונים עד שהגיעו כ-20 שוטרים ו-20 יס"מניקים לחלץ אותנו. ניידת משטרה ליוותה אותנו עד היציאה ומשם נסענו לתחנת המשטרה".

תגובת ראש העיר עליזה בלוך: "אני מגנה בחריפות את מקרה האלימות וסומכת על משטרת ישראל שתמצה את הדין עם האחראים לכך. אני מחזקת את ידי התושבים שמגלים אחריות אזרחית ומדווחים על מקרי הפרת הנחיות משרד הבריאות וקוראת להמשיך ולדווח למשטרה, כל מקרה יטופל וייאכף בחומרה. נמשיך לעשות הכל כדי לשמור על בריאות וביטחון התושבים. יחד נעבור את זה".

תגיות:

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות