ח"כ קטי שטרית (צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של קטי שטרית)
ח"כ קטי שטרית (צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של קטי שטרית)

משבר הקורונה: ח"כ קטי שטרית למען נשים וקשישים

ח"כ קטי שטרית פועלת לקדם מתן פתרונות לשני מגזרים שנפגעו בשל משבר הקורונה - נשים שנאלצו לבטל את טיפולי הפוריות וקשישים שנמצאים לבד

פורסם בתאריך: 18.4.20 18:16

ח"כ קטי שטרית, תושבת בית שמש, ניסתה לקדם במליאת הכנסת האחרונה שני נושאים חשובים שנפגעו כתוצאה מהתפרצות נגיף הקורונה. מדובר בנושאים הקשורים למעגל החיים – טיפולי פוריות בקרב נשים ודאגה לקשישים שבשבועות האחרונים נותרו בודדים עקב הנחיות הקורונה.

ח"כ שטרית טוענת כי הפסקת טיפולי פוריות מקטינה את הסיכויים להביא חיים ואור לעולם. לגבי הגיל השלישי – ח"כ שטרית הציעה למצוא פתרונות יצירתיים שיאפשרו לקיים מפגשים בין הקשישים הבודדים לבני משפחותיהם.


 

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש אונליין2"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


ח"כ שטרית מוסרת כי "קידמתי במליאת הכנסת האחרונה שני נושאים מהותיים שנוגעים למעגל החיים ונפגעו בגלל הקורונה: טיפולי פוריות ודאגה לגיל השלישי. למעלה מ-50 אלף נשים נאלצו להפסיק את טיפולי הפוריות שלהן בעקבות התפרצות הנגיף. הפסקת הטיפולים היא מכה קשה עבורן וכל יום שחולף מקטין את הסיכויים להביא חיים ואור לעולם".

"באשר לגיל השלישי, 'אל תשליכני לעת זיקנה' לא יכולה להיות רק סיסמה. יש ליצור מנגנון דיווח מחייב ומתמיד בין בתי הדיור המוגן למשפחות ולרשויות, לתגבר את מערך המצלמות לטובת המשפחות ולמצוא פתרונות יצירתיים שיאפשרו מפגשים מבלי לסכן את הקשישים".

תגיות:

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות