ח"כ משה אבוטבול בבידוד (צילום: באדיבות משה אבוטבול)
ח"כ משה אבוטבול בבידוד (צילום: באדיבות משה אבוטבול)

המאבק בקורונה | ח"כ משה אבוטבול על פעילות המשטרה: "האכיפה כלפי החרדים קשה"

ח"כ משה אבוטבול, ראש העיר לשעבר, טען במליאת הכנסת כי אכיפת המשטרה כלפי הציבור החרדי מתבצעת בצורה מאוד קשה

פורסם בתאריך: 17.4.20 07:50

ח"כ משה אבוטבול, ראש עיריית בית שמש לשעבר, טען במהלך מליאת הכנסת שנערכה אמש (חמישי) כי אכיפת המשטרה כלפי הציבור החרדי מתבצעת בצורה מאוד קשה. אבוטבול אף טוען כי גם האזרחים החרדים שלא מתנגדים לכוחות המשטרה הפועלים למניעת התפשטות נגיף הקורונה – נקנסים באלפי שקלים.

כזכור, רק בימים האחרונים משטרת ישראל איתרה מספר בתי כנסת ברמת בית שמש שפעלו בניגוד לצו בריאות העם ובתוכם עשרות מתפללים. השוטרים נאלצו כל פעם לעצור את התפילה ולחלק דוחות לנוכחים.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש אונליין2"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


ח"כ אבוטבול: "אנו בעד שמירת ואכיפת החוק אבל אנו נגד אכיפה בררנית. לצערי, בעוד בציבור הכללי אנשים הולכים לים, מסתובבים בפארקים ומצפצפים על החוק, אנו רואים אכיפה קשה כלפי הציבור החרדי שרובו ככולו שומר חוק החל ממחסומים וכלה בדוחות של 5,000 שקלים, גם לאזרחים שלא מתנגדים לכוחות המשטרה".

"שר המשפטים אוחנה אמר כאן שזה ניתן במידתיות ובשקיפות וזה לא המצב. אנו מצפים מהשוטרים לזכור שהרבנים ביטלו את התפילות במניין וסגרו את הישיבות וזה לא קל לציבור ולכן עליהם להפעיל הגיון ושיקול דעת".

משטרת ישראל: "המשטרה קוראת לציבור להישמע להנחיות והוראות משרד הבריאות, שכן אי קיומן משבש את המאמץ הלאומי במאבק בהתפרצות הנגיף והתפשטותו בישראל. לצד ביצוע כלל המשימות המוטלות לפתחה של המשטרה בהקשר של הביטחון השוטף, אכיפת החוק ושמירת הסדר הציבורי, משטרת ישראל תמשיך לסייע למשרד הבריאות במאמץ האכיפה למניעת התפשטות הנגיף ככל שיידרש, הכול במטרה לשמור על שלום הציבור ובריאותו".

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות