שיחת הוידאו בין השרה מירי רגב לאורי כהן (צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של מירי רגב)
שיחת הוידאו בין השרה מירי רגב לאורי כהן (צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של מירי רגב)

לתפארת מדינת ישראל: תושב מבוא בית"ר נבחר להשיא משואה

אורי כהן, מנכ"ל ומייסד "מסע ישראלי" ותושב מבוא בית"ר, נבחר להשיא משואה בטקס הדלקת המשואות לנעילת יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ויום העצמאות ה - 72 למדינת ישראל

פורסם בתאריך: 14.4.20 14:51

בשורה מרגשת בצל הקורונה: אורי כהן, מנכ"ל ומייסד "מסע ישראלי" ותושב מבוא בית"ר שבמועצה האזורית מטה יהודה, נבחר להשיא משואה בטקס הדלקת המשואות לנעילת יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ויום העצמאות ה – 72 למדינת ישראל.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש אונליין2"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


השרה מירי רגב: "אני שמחה להודיע על החלטתי לבחור באורי כהן להשיא משואה  ביום העצמאות ה-72 של מדינת ישראל. אורי כהן, מנכ"ל וממייסדי "מסע ישראלי, תכנית חינוכית חדשנית לגיבוש וחיזוק הזהות האישית, היהודית והישראלית,  המיועדת לבני נוער וחיילים, מבטא את המחוייבות לקשור את מחרוזת העתיד של הקיום הרב תרבותי ישראלי. אורי כהן פועל למען בנייתם של גשרים רב תרבותיים,  חברתיים וערכיים בקרב הדור הצעיר בישראל ומביא לידי ביטוי את הערבות ההדדית ואת החיוניות של הלכידות החברתית לצד ההכרה בייחודיות התרבותית, הדתית והקהילתית ובמגוון העשיר הקיים בחברה הישראלית".


אורי כהן (צילום: אלי לוי הפקות)

אורי כהן (צילום: אלי לוי הפקות)


"מסע ישראלי" הנו מיזם לאומי לבירור, גיבוש וחיזוק הזהות היהודית, הציונית והישראלית של בני הנוער ומפקדי צה”ל במדינת ישראל, על בסיס מסע זהות מטלטל ומרגש בן שבוע ימים בנופי ישראל ואתריה.

יש לציין כי טקס הדלקת המשואות הממלכתי, שייערך השנה במתכונת מיוחדת עקב התפשטות נגיף הקורונה ויתקיים ללא קהל, יעלה על נס את הלכידות החברתית, יבטא את קרבת הרוח, את איחוד הלבבות ואת הערבות ההדדית בכל חלקי עמנו, וזאת, כמיטב המסורת ולתפארת מדינת ישראל.

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות