עיריית בית שמש (צילום: s.t)
עיריית בית שמש (צילום: s.t)

דו"ח משרד הבריאות: בית שמש בצמרת רשימת היישובים המטרידים ביותר

לפי דו"ח מרכז המידע והידע הלאומי למערכה בקורונה - ברשימת היישובים המטרידים ביותר בעקבות התפשטות הנגיף בית שמש נמצאת במקום החמישי

פורסם בתאריך: 15.4.20 19:42

העיר בית שמש נמצאת בצמרת רשימת היישובים המטרידים ביותר – כך על פי דו"ח מרכז המידע והידע הלאומי למערכה בקורונה שפורסם לאחרונה.

על פי הדו"ח – בבית שמש יש קצב הכפלה שבועי של 1.5 חולים, גם בעיר ירושלים קצב ההכפלה השבועי הוא 1.5. במקום הראשון נמצאת מודיעין עילית עם קצב הכפלה שבועי של 1.9 חולים.

בבית שמש ובירושלים קצב ההכפלה ושיעור החיוביים מבדיקות קורונה עדיין גבוה, אך הערים מודיעין עילית וביתר עילית הן המטרידות ביותר עם קצב הכפלה ושיעור חיוביים גבוה מאוד.

עוד צוין בדו"ח כי אחוז החיוביים בשבוע האחרון בבית שמש הוא 15.2, חולים לכל 10k הוא 14 ומספר הבדיקות שנערכו במהלך השבוע האחרון הגיע בסוף השבוע ל-462.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש אונליין2"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


כזכור, ביום שישי האחרון פרסם משרד הבריאות את רשימת היישובים המובילים בתחלואה בנגיף הקורונה בישראל. הנתונים מציגים את מוקדי ההידבקות המרכזיים ומצביעים על תחלואה גבוהה בעיקר בריכוזים חרדיים, אך גם ביישובים נוספים. העיר בית שמש מדורגת במקום התשיעי.

לשכת הבריאות המחוזית בהודעה למבודדי הקורונה מסרה כי "אם במהלך הבידוד מופיעים סימפטומים של חום או שיעול או קושי בנשימה יש להתקשר באופן מידי למוקד 101 של מד״א על מנת לברר צורך בבדיקת הנגיף".

ניתן לדווח גם במוקד משרד הבריאות בטלפון *5400, במוקדי קופות החולים: כללית 2700*, מכבי 3555*, מאוחדת 3833*, לאומית 507*.

תגיות:

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות