צבי מיכאלי (צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של צבי מיכאלי)
צבי מיכאלי (צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של צבי מיכאלי)

"ממשיכים להתפלל לרפואתו השלמה": משפחתו מבית שמש של צבי מיכאלי שחלה בקורונה מתייחסת לשיפור במצבו

צבי מיכאלי, בן ה-58, שחלה בקורונה ואושפז במצב קשה - נגמל ממכונת האקמו. משפחתו שמתגוררת בבית שמש מבקשת מהציבור: "להרבות בתפילות עד שישוב להיות בריא וחזק"

פורסם בתאריך: 12.4.20 23:20

עדכון אחרון: 13.4.20 00:07

"למרות הבשורות הטובות מבית החולים אנו ממשיכים להתפלל לרפואתו השלמה של דודנו היקר", כך אומרת הערב בשיחה עם "כל העיר בית שמש" חיה מיכאלי מבית שמש, האחיינית של צבי מיכאלי, בן ה-58, תושב ירושלים, שחלה בקורונה ואושפז במצב קשה – הערב נודע כי חל שיפור במצבו והוא נגמל ממכונת האקמו (ECMO), אליה היה מחובר במשך כשבועיים.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש אונליין2"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


"אנו מבקשים מהציבור להרבות בתפילות עד שישוב להיות בריא וחזק", מוסיפה ואומרת מיכאלי, "כפי שהיה לפני שנדבק בנגיף המסוכן. הרי ידוע כי כל המבקש רחמים על חברו נענה תחילה".

מיכאלי, שרוב שנותיו התגורר בבית שמש ובחודשים האחרונים עבר לגור בירושלים, חלה בקורונה ואושפז במצב קשה, למרות שלא היו לו מחלות רקע, בשערי צדק. הוא היה מחובר, כאמור, למכונת אקמו המחליפה את פעילות הלב והריאה. בימים האחרונים מיכאלי נגמל מהאקמו והוא הועבר למכונת הנשמה. יש לציין כי מצבו עדיין מוגדר קשה, אך במגמת שיפור.

בשבועיים האחרונים רבים מתושבי בית שמש והסביבה התפללו להחלמתו של מיכאלי. הורים רבים הכירו אותו לאחר שבמשך לא מעט שנים הוא ניהל מעון לפעוטות ולילדים בבית שמש.

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות