ראש העיר עליזה בלוך עם מפקד תחנת משטרת בית שמש (צילום: באדיבות עיריית בית שמש)
(צילום: באדיבות עיריית בית שמש)

מגבירים את המאבק בקורונה | העירייה: "כל פנייה נאכפת בחומרה"

עיריית בית שמש וכוחות המשטרה ממשיכים להילחם בתושבים שמפירים את תקנות הקורונה . עיריית בית שמש: "מדיניות העירייה היא אפס סבלנות להפרות של הנחיות הבידוד"

פורסם בתאריך: 12.4.20 13:01

מאז הוכרזו ההגבלות על הציבור מקיימת עיריית בית שמש קמפיין הסברה רחב היקף במגזר החרדי. בין היתר פורסמו אלפי מודעות רחוב, הודפסו עשרות אלפי חוברות הסברה ביידיש ובעברית, נשלחו עשרות אלפי הודעות קוליות, נשלחו רכבי כריזה והתקיימו שיחות ישירות על ידי ראש העיר עם עשרות רבנים וראשי קהילות.

למרות הקמפיין הרחב והאזהרות הרבות, הלילה הלכה לעולמה מזל דלאל, תושבת בית שמש ואם ל-9 ילדים, כתוצאה מהידבקות בנגיף הקורונה ותושב העיר נמצא בשעה זו במצב קשה, כשהוא מורדם ומונשם.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש אונליין2"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


מדוברות עיריית בית שמש נמסר כי "מדיניות העירייה היא אפס סבלנות להפרות של הנחיות הבידוד וכל מידע בנושא מועבר ישירות למשטרה להמשך טיפול. בשיתוף פעולה בין העירייה למשטרת ישראל, פניות על הפרות מדווחות למוקד העירוני שפועל בתיאום מלא עם תחנת המשטרה בעיר. כל פנייה מטופלת על ידי המשטרה ונאכפת בחומרה רבה.

"יודגש כי רוב מוחלט של תושבי העיר נשמע להנחיות. למרבה הצער, הלילה הלכה לעולמה תושבת העיר כתוצאה מהידבקות בנגיף הקורונה ותושב העיר נמצא בשעה זו במצב קשה, כשהוא מורדם ומונשם. אנו קוראים ומבקשים שוב מתושבי העיר, הישמעו להנחיות, הישארו בבית. המגיפה כבר גובה קורבנות מתוכנו, היציאה לרחוב כרוכה בסכנת נפשות ממש. עיריית בית שמש פועלת בהתאם להנחיות ממשלת ישראל ותבצע כל הנחייה שתתקבל".

בתוך כך, עובדי מנהל תפעול בעיריית בית שמש בפעולה משותפת עם כוחות משטרת בית שמש אטמו במהלך היום 6 בתי כנסת בעיר.

ראש העיר עליזה בלוך: "נמשיך בפעילות נחושה לאכיפת הנחיות משרד הבריאות. התקהלות בבית כנסת כמוה כאקדח יורה ללא בקרה ברחובה של עיר".

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות