משה שטרית עם יהודה גובני בטקס יום השואה תש"פ (צילום: מארגנת הטקס עדי מלכה)
סגן ראש העיר משה שטרית בטקס יום השואה תש"פ (צילום: מארגנת הטקס עדי מלכה)

בגלל הקורונה: טקסי יום השואה ויום הזיכרון העירוניים ישודרו באינטרנט

השנה אירועי יום הזיכרון לשואה ולגבורה ויום הזיכרון לחללי צה"ל ונפגעי פעולות האיבה יתקיימו במתכונת שונה. סגן מ"מ ראש העיר משה שטרית: "הטקסים העירוניים ישודרו באינטרנט"

פורסם בתאריך: 12.4.20 07:43

השנה, בצל משבר הקורונה, באגף האירועים של עיריית בית שמש נערכים להתאים את אופי הפעילויות והטקסים של יום הזיכרון לשואה ויום הזיכרון לחללי צה"ל על פי הנחיות משרד הבריאות. זאת מתוך רצון לשמור על בריאות התושבים, ובמקביל להמשיך ולכבד את זכרם של החללים והנפטרים. על כן, אירועים אלו יתקיימו השנה במתכונת שונה – ישודרו לציבור באמצעות האינטרנט.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש אונליין2"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


תגובתו של סגן מ"מ ראש העיר משה שטרית: "התפשטות נגיף הקורונה בישראל וההנחיות המחמירות של משרד הבריאות וממשלת ישראל משנות את הלו"ז השנתי שלנו. בין השאר, טקסי יום הזיכרון לשואה ולגבורה ויום הזיכרון לחללי צה"ל ונפגעי פעולות האיבה בוטלו במתכונת הנוכחית לאור האיסור הקיים על התקהלות.

"כמובן שלא יכולתי לבטל לחלוטין מסורות עירוניות בנות עשרות שנים כמו הטקסים הללו. קורונה או לא קורונה, טקס יום הזיכרון זה משהו שאנחנו לא יכולים להפסיק. יש דרכים לקיים ולשדר טקס, באמצעות האינטרנט למשל. השנה נשדר בערבי הזיכרון טקסים עירוניים שיצולמו ויערכו.

"הקמתי צוותים ייעודיים שבנו טקסים, דומים מאוד לטקסים הרגילים שלנו, ואותם טקסים מצולמים לפי כל ההנחיות של משרד הבריאות. בערבי הזיכרון, יוכלו התושבים להיכנס ללינק או לצפות בשידור חי בפייסבוק, בטקסים שכולנו רגילים לפקוד כל שנה. הציבור מוזמן לזכור ולהתרגש איתנו כקהילה, גם אם מרחוק".

מהעירייה נמסר כי פרטים נוספים על מועדי השידור ועל אירועים נוספים יעודכנו במהלך הימים הקרובים.​ הציבור מתבקש שלא להגיע לטקסים – חשוב להמשיך להישמע להנחיות משרד הבריאות.

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות