האכיפה בצל הקורונה בשכונות החרדיות בבית שמש (צילום: דוברות המשטרה)
האכיפה בצל הקורונה בשכונות החרדיות בבית שמש (צילום: דוברות המשטרה)

שוב אותר בית כנסת שפעל בניגוד להנחיות: המתפללים נקנסו

כוחות משטרת ישראל איתרו הבוקר ברמת בית שמש, בית כנסת שפעל בניגוד לצו בריאות העם ובתוכו כ 30 מתפללים.

פורסם בתאריך: 10.4.20 12:07

המאבק הלאומי לבלימת התפשטות נגיף הקורונה בישראל: כוחות משטרת ישראל איתרו לפני הבוקר (שישי) בעיר בית שמש, בית כנסת שפעל בניגוד לצו בריאות העם ובתוכו כ-30 מתפללים.

כוחות המשטרה הפועלים בעיר בית שמש לאכיפת צו בריאות העם, איתרו לפני זמן קצר בית כנסת בשכונת רמת בית שמש, ובו כ-30 מתפללים, כאמור בניגוד להנחיות צו בריאות העם.  בשעה זו, רושמים השוטרים קנסות לנוכחים.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש אונליין2"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


מדוברות המשטרה (ירושלים) נמסר כי "הפעילות נמשכת ברחבי העיר, על מנת לוודא שכלל האזרחים נשמעים ומקיימים את ההנחיות, על מנת לשמור על בריאותם ושלומם".

"המשטרה קוראת לציבור להישמע להנחיות והוראות משרד הבריאות, שכן אי קיומן משבש את המאמץ הלאומי במאבק בהתפרצות הנגיף והתפשטותו בישראל. לצד ביצוע כלל המשימות המוטלות לפתחה של המשטרה בהקשר של הביטחון השוטף, אכיפת החוק ושמירת הסדר הציבורי, משטרת ישראל תמשיך לסייע למשרד הבריאות במאמץ האכיפה למניעת התפשטות הנגיף ככל שיידרש, הכול במטרה לשמור על שלום הציבור ובריאותו", מדגישים במשטרה.

תגובות

תגובה אחת
  1. [email protected]

    [email protected] מה לא ברור לתושבי רמת בית שמש כמובן לא כולם זה בנפשנו אם ידבקו גם אנחנו נסבול רבני השכונות חייבים לזעוק זעקה גדולה כתוב וחי בהם ולא מת בהם דהינו פיקוח נפש דוחה הכל

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות