עוז סעדיה (צילום: דוברות המשטרה)
עוז סעדיה (צילום: דוברות המשטרה)

גיבורי החג: לוחמי מג"ב הצילו את חיי המשפחה שביתה נשרף

חייהם של בני המשפחה שביתם נשרף אתמול ברחוב הרצוג בבית שמש, ניצלו בזכות תגובתם המהירה של לוחמי מג"ב שפעלו בעיר לאכיפת ההנחיות במסגרת פעילות המשטרה למניעת התפשטות הקורונה

פורסם בתאריך: 9.4.20 20:20

אתמול (רביעי), ערב חג פסח, פעל מפקח עוז סעדיה, קצין המשרת בחטיבה הטקטית של משמר הגבול/משטרת ישראל, יחד עם שני לוחמים נוספים בחסם באזור שכונת הרצוג שבעיר בית שמש לאכיפת ההנחיות במסגרת פעילות המשטרה למניעת התפשטות נגיף הקורונה.

כזכור, באחד מבנייני השכונה פרצה שריפה בדירת מגורים כתוצאה משריפת חמץ. שלושה אנשים שנפגעו מהשריפה פונו לבתי החולים – אב המשפחה פונה במצב קשה לתל השומר, אשתו ובתו פונו להדסה עין כרם.

מדוברות המשטרה נמסר כי "זמן קצר לאחר שפרצה הדליקה, אל החסם הגיעו מספר תושבים שצעקו לעבר הלוחמים – 'שריפה שריפה' והצביעו לעבר בניין שהיה מרוחק מהם כמה עשרות מטרים. מפקח סעדיה יחד עם שני הלוחמים שהיו איתו, כשאחד מתוכם חובש בהכשרתו, הצטיידו במטפה לכיבוי אש שהיה בניידת ורצו אל המקום.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש אונליין2"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


מפקד סעדיה מפרט את שארע: "הגענו שלושתנו לבניין מצויידים במטפה, מהר הבנו מאיזו דירה עולה העשן וכשנכנסנו פנימה הבנו שיש פצועים.

"מהדירה עלה המון עשן והדלת הייתה פתוחה, מיד הורדנו את מפסק החשמל הראשי בכדי שלא יגרם עוד נזק וצעקנו לשאר הדיירים לצאת מהבתים מחשש ללכודים נוספים.

"נכנסנו אל הדירה וחילצנו ממנה שלושה אנשים פצועים בדרגות שונות – גם כתוצאה מכוויות וגם כתוצאה משאיפת עשן. עם המטפה התחלנו להשתלט על השריפה עד להגעת כוחות נוספים של מד"א וכיבוי אש".

מדוברות המשטרה עוד נמסר כי "במשמר הגבול משבחים את פעילותם המהירה ומצילת החיים של השוטרים שעסקו במשימה של אכיפת ההנחיות החדשות ומצאו עצמם מחלצים אזרחים מדירה שעלתה באש ומוסיפים שזו מטרת העל שלנו בכל משימה – הצלת חיי אדם".

תגובות

תגובה אחת

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות