(צילום: דוברות כבאות והצלה בית שמש)
(צילום: דוברות כבאות והצלה בית שמש)

הרצוג: גבר כבן 45 נפצע קשה ושתי נפגעות קל כתוצאה משריפת חמץ

כוחות כבאות והצלה בית שמש הוזעקו לרחוב הרצוג בעיר בעקבות דיווח על גבר כבן 45 שנפצע קשה ושתי נפגעות קל כתוצאה משריפת חמץ במרפסת ביתם

פורסם בתאריך: 8.4.20 11:35

גבר כבן 45 נפצע קשה ושתי נפגעות קל כתוצאה משריפת חמץ במרפסת ביתם ברחוב הרצוג בבית שמש. השלושה פונו בניידות טיפול נמרץ ובאמבולנסים של מד״א אל בתי החולים.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש אונליין2"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


יוסף קרישבסקי, חובש באיחוד הצלה שהעניק להם סיוע ראשוני, סיפר: "על פי מה שנמסר לנו מדובר בבני משפחה ששרפו חמץ במרפסת ביתם והאש התלקחה וגרמה לכוויות קשות לאב המשפחה. כמו כן, הילדה והאמא נכוו באורח קל. לאחר הסיוע הראשוני שהענקנו להם הם פונו לבית החולים בירושלים. עקב אופי האירוע הוזעקו למקום גם צוותי חוס"ן היחידה לעזרה ראשונה נפשית של איחוד הצלה".

מדוברות מד"א נמסר: "בשעה 10:43 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על שריפה בחצר בית, ככל הנראה כתוצאה משריפת חמץ, בעיר בית שמש. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי לשלושה נפגעים, אשר סובלים מכוויות וסימני שאיפת עשן – גבר כבן 45 במצב קשה, אישה כבת 40 במצב קל-בינוני, ונערה כבת 12 במצב קל. שלושת הפצועים פונו להמשך טיפול רפואי בבתי החולים – תל השומר והדסה עין כרם".

דביר מרציאנו, חובש רפואת חירום על אופנוע מד"א סיפר: ״לוחמי האש חילצו אלינו את בני המשפחה, כשהם סובלים מכוויות ומסימני שאיפת עשן. הענקנו להם טיפול רפואי מתקדם, ופינינו אותם בניידות טיפול נמרץ ובאמבולנסים של מד"א אל בתי החולים״.

מדוברות כבאות והצלה לישראל מחוז ירושלים נמסר כי "בצל הגבלות נגיף הקורונה הוציאו משרד הבריאות והרבנות הראשית לישראל מספר הנחיות והלכות לחג הפסח ובכללם שריפת חמץ. על פי החלטת הרבנות הראשית לישראל, השנה 'יבער את החמץ על ידי השלכתה לאשפה וישפוך על זה אקונומיקה כדי לבטלו מאכילת כלב או אם נשאר לו מעט יכלה את החמץ דרך האסלה'.

"בעקבות הנחיות אלו – בעיריית ירושלים ובעיריית בית שמש הציבו השנה מכולות ומיכלי איסוף לחמץ. מכולות אלו יאספו היום (רביעי) ותבוצע שריפת חמץ מרוכזת באישור הרבנים בכל עיר".

בכבאות והצלה מזהירים כי "שריפת חמץ בסמוך למבנים, במרפסות, מתחת לקווי מתח וסמוך לרכבים אסורה בהחלט והעוברים על החוק צפויים לקנס ולעונש הקבוע בחוק".

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות