(צילום: דוברות מד"א)
(צילום: דוברות מד"א)

טקס הוקרה: החובשים המצטיינים של מד"א בבית שמש

שלושה חובשי מד"א בית שמש זכו לקבל אות הצטיינות על פועלם, עבודתם ומסירותם

פורסם בתאריך: 31.12.19 21:00

אתמול, שני, התקיים הטקס הראשון להענקת תעודות הצטיינות לאנשי כוחות הביטחון והחירום מטעם עיריית בית שמש. בין המצטיינים, שזכו לקבל את אות ההצטיינות מידי ראש העיר ד"ר עליזה בלוך, שלושה חובשי מד"א; שמעון ליברמן, נעמה כהן ואושרי יצחק.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקצייה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש – אונליין"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


שלושת מצטייני מד"א נבחרו מתוך מאות העובדים והמתנדבים שפועלים בתחנה בעיר. שמעון ליברמן, מתנדב כחובש רפואת חירום ונהג אמבולנס מזה כ-12 שנה ומבצע בעקביות משמרות שבועיות קבועות, משמש ככונן תגובה מיידית בעיר, ומסייע בכל עת למשימות השגרה בתחנה.

נעמה כהן, מנהלת בית ספר ברמת בית שמש ובמקביל מתנדבת במד"א בשלושת השנים האחרונות כחובשת רפואת חירום וכמדריכת עזרה ראשונה, ומשמשת סמל ודמות חינוכית למתנדבים בתחנה.

אושרי יצחק, עובד במגן דוד אדום כחובש רפואת חירום ונהג בניידות הטיפול הנמרץ, ופועל גם רבות בתחזוקת צי האמבולנסים בתחנה במסירות ויעילות.

"הצלת חיים היא השליחות שלי ובזכות מד"א אני מרגיש שאני מממש את חלום חיי. אני מודה על כך שבחרו להעניק לי את תעודת ההוקרה", סיפר שמעון. "מד"א הוא הבית השני שלי ומשפחתי השנייה. לא ציפיתי לקבל את הפרס הזה בטקס הראשון שנערך בבית שמש, זוהי זכות גדולה בשבילי", הוסיף אושרי.

נעמה כהן שיתפה מחוויותיה כחובשת באמבולנס: "במשמרת הראשונה שלי במד"א נשלחנו לסייע לרוכב אופנוע שנפצע בתאונת דרכים. ראיתי שכשהוא שמע את סירנת האמבולנס של מד"א הוא נרגע, כי ידע שיש אנשים שיעשו הכל בשביל להציל אותו. ההתנדבות במד"א מבחינתי היא שליחות. יש לי הזדמנות לגעת בלב של האנשים".

מנכ"ל מד"א, אלי בין: "ארגון מגן דוד אדום גאה בשלושת מצטייני תחנת מד"א מבית שמש. שמעון, אושרי ונעמה הם הדוגמא למסירות ולמחויבות של כלל המתנדבים והעובדים בארגון. אני מודה לראשת העיר בית שמש ד"ר עליזה בלוך על הטקס ועל הוקרת התודה".

 

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות