(התמונה באדיבות עיריית בית שמש)
(התמונה באדיבות עיריית בית שמש)

בשורה לבית שמש: סלופארק השיקה מוקד שירות לקוחות ארצי בעיר

במעמד חגיגי ומרגש במיוחד, השיקה חברת סלופארק את מוקד שירות הלקוחות הארצי בעיר בית שמש. את המוקד יאיישו כ-50 עובדות תושבות העיר שהוכשרו על ידי החברה לתפקיד

פורסם בתאריך: 31.12.19 08:00

חברת סלופארק, מקבוצת מגער, השיקה השבוע את מוקד שירות הלקוחות הארצי בעיר בית שמש בנוכחות ראש העיר ד"ר עליזה בלוך, חבר המועצה הממונה על תעסוקה, מסחר ותעשייה, ישראל מנדלסון, מנכ"ל מגער, יו"ר הקבוצה, מנכ"ל סלופארק, גיא סלוק ומכובדים נוספים.

את מוקד שירות הלקוחות הארצי יאיישו כ- 50 עובדות תושבות העיר שהוכשרו על ידי חברת סלופארק לתפקיד. מוקד השירות אשר משתרע על כ-250 מ"ר במרכז המסחרי, ממוקם בסמוך לבית המשפט החדש בעיר. חללי המוקד עוצבו באווירת הייטק צבעונית, נעימה ומזמינה.
בעיריית בית שמש ובסלופארק רואים חשיבות עליונה בהקמת מוקד השירות הארצי בעיר.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקצייה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש – אונליין"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


ראש העיר ד"ר עליזה בלוך: "כחלק מהמאמצים הרבים לשיפור התעסוקה בעיר, אני שמחה על פתיחת מוקד השירות הארצי של סלופארק כאן בעיר בית שמש. מדובר במוקד אשר יספק מקורות תעסוקה לכ- 50 תושבים וזוהי בשורה נוספת לתושבי העיר ולחיזוק התעסוקה בה".

מנכ"ל סלופארק גיא סלוק : "שילוב נשים חרדיות בכלכלה ובתעסוקה הינו יעד לאומי, ואנו בסלופארק שמחים לתרום את חלקנו במימושו. במהלך החודשים האחרונים השקיעה החברה מאמצים רבים על מנת להכשיר את המוקד החדש ואת הצוות כך שיעניקו מענה איכותי ויעיל לקהל לקוחותינו, אני סמוך ובטוח שהמוקד החדש ייתן מענה לצמיחה הענפה של סלופארק".

חבר המועצה הממונה על תעסוקה, מסחר ותעשייה, ישראל מנדלסון: ״אנו מברכים את חברת סלופארק על פתיחת מוקד השירות בעיר ועל השותפות בפיתוח התעסוקה והמסחר בעיר. בית שמש מבורכת בהון אנושי איכותי ומגוון והיא הבחירה הכי נכונה לכל חברה. אנחנו קוראים לשאר החברות הגדולות במשק הישראלי ללמוד מחברת סלופארק ולהצטרף להצלחה ולפתוח את עסקיה בעיר בית שמש״.

סלופארק היא אפליקציית תשלום חניה מהנייד בכחול לבן וחניונים בכל הארץ המעניקה את שירותיה למאות אלפי משתמשים בישראל ובעולם.

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות