טקס הוקרה (התמונה באדיבות דוברות כבאות והצלה)
טקס הוקרה (התמונה באדיבות דוברות כבאות והצלה)

מודים לגיבורים: טקס הענקת מגני הוקרה והצטיינות לכוחות החירום והביטחון

לראשונה בבית שמש נערך טקס הענקת מגני הוקרה והצטיינות לכוחות החירום והביטחון

פורסם בתאריך: 30.12.19 16:53

היום, שני, התקיים בפעם הראשונה בבית שמש טקס הענקת מגני הוקרה והצטיינות לכוחות החירום והביטחון במעמד ראש העיר ד״ר עליזה בלוך ומכובדים רבים.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקצייה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש – אונליין"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


מצטייני כבאות והצלה מתחנה אזורית בית שמש שקיבלו את מגן ההוקרה מראש העיר הם:

רב רשף יורם חדד שהחל את דרכו בשנת 1993 כלוחם אש. כיום הוא משמש כמפקד משמרת ומוביל את הלוחמים, מנהל את משמרתו ביד רמה בתחום המבצעי. חדד מגלה דבקות במשימות ומקרין ביטחון לצוותים הפועלים עמו. תמיד זמין בהיענות מהירה בשעת אירועי חירום.

רס״ל רועי ועקנין התגייס בשנת 2011 כלוחם אש. כיום ועקנין משמש כממונה על תחום החומרים המסוכנים בגזרת בית שמש. הוא משמש דוגמא תמידית בהיענות מהירה לקריאות והקפצות בעת הצורך באירועי חירום.

רס״ל שי ניצן התגייס בשנת 2011 כלוחם אש ומשמש היום כסגן מפקד צוות. ניצן מלמד ומוביל את הלוחמים באירועים מבצעיים ואחראי על מערך ההדרכות במשמרתו. בנוסף, הוא עוסק במגוון תחומים ומשימות ונמצא ביחידת החילונים המיוחדים של התחנה.

מפקד תחנת בית שמש טפסר משנה ראובן יצחק: "המפקדים ולוחמי האש שקיבלו היום את מגני ההוקרה וההצטיינות ראויים מאוד. מדובר בשלושה מפקדים אשר משמשים דוגמא ומופת לכלל התחנה. תמיד נכונים לתרום מעצמם גם בשגרה ובעיקר בחירום. אני מברך את ראש עיריית בית שמש על טקס מרגש ומכובד שמוקיר ומעריך את כלל כוחות הביטחון. לוחמי האש בתחנת בית שמש נמצאים תמיד בכוננות מתמדת על מנת לתת לאזרחים את המענה הנדרש בעת הצורך״.

 


 

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות