נתניהו בבית שמש (צילום: s.t)
נתניהו בבית שמש (צילום: s.t)

ניצחון גדול לנתניהו בבית שמש – בסיעת הליכוד מאושרים

סיכום תוצאות הבחירות בקלפי בבית שמש: בנימין נתניהו 83%, גדעון סער 17%. סיעת הליכוד: "לאחר התוצאה המרשימה אנו ממשיכים למשימה הבאה - מימוש 'הצעת מחליטים'"

פורסם בתאריך: 29.12.19 17:13

סיכום תוצאות הבחירות בקלפי בבית שמש: בנימין נתניהו 83%, גדעון סער 17%. מדובר באחוז הצבעה כללי של 59% – עשרה אחוזים יותר מהממוצע הארצי. לאחר התוצאה המרשימה לזכותו של נתניהו, בסיעת הליכוד ממשיכים למשימה הבאה – מימוש "הצעת מחליטים".


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקצייה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש – אונליין"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


סיעת הליכוד: "תנועת הליכוד בבית שמש פועלת למעלה משלוש שנים להביא לידי מימוש את הצעת מחליטים לעיר – ההחלטה היחידה שתוציא את בית שמש מהבוץ לאור ההתנהלות בשנים האחרונות.

"שלום אדרי ומשה שטרית ניהלו שיחות רבות עם ראש הממשלה והצוות המקצועי בסביבתו ולאחר מאמצים רבים הם טענו כי עניין זה הובא להסכמתו.

"יואב הורוביץ, מי שהיה מנכ"ל משרד ראש הממשלה, עבד מול אדרי ושטרית בנושא. בסוף התהליך הוגשה טיוטת הצעות רלוונטיות להצלת בית שמש.

"לפני כשלושה שבועות ביקר ראש הממשלה בבית שמש. ראשי סניף הליכוד הדגישו בפני נתניהו את הבטחתו להצעת מחליטים כקריטית לעיר.

"לאחר הניצחון בפריימריז ובתקווה שיחול ניצחון לליכוד בבחירות הקרובות במרץ 2020, אנו מתכוונים לעשות מה שאנו עושים שנים רבות -לקדם את העיר בית שמש במסדרונות הכנסת והממשלה כדי להביא לבית שמש את הצעת מחליטים כהצעה שתבריא את העיר כלכלית וחברתית ותמנע את קריסתה של העיר בחוסר האיזונים בה היא נמצאת היום.


חברי סניף הליכוד (צילום: פרטי)

חברי סניף הליכוד (צילום: פרטי)


"בהזדמנות זו, שלום אדרי, יו"ר הסניף, ישראל פרץ, יו"ר מועצת הסניף ומשה שטרית, סגן ומ"מ ראש העיר, מודים למאות חברי הליכוד והפעילים הרבים שבזכותם וסיועם הגענו לתוצאה מרשימה בפריימריז, תודה אישית לכל אחד ואחת מכם".

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות