בית שמש (צילום: s.t)
בית שמש (צילום: s.t)

בית שמש עוברת לאנרגיה ירוקה: פאנלים סולאריים יוצבו במבני ציבור

העירייה והחברה הכלכלית לפיתוח פירסמו מכרז להצבת פאנלים סולאריים על כ- 50 גגות מבני ציבור בעיר. התקנת הפאנלים תהווה חיסכון משמעותי בחשמל

פורסם בתאריך: 26.12.19 18:31

עיריית בית שמש והחברה הכלכלית לפיתוח בית שמש פרסמו מכרז להצבת פאנלים סולאריים על כ- 50 גגות מבני ציבור בעיר, בין השאר בגגות בתי ספר, מתנ"סים ומבני ציבור נוספים. התקנת הפאנלים תהווה חיסכון משמעותי בחשמל ועתידה לייצר לעירייה הכנסה שנתית של למעלה ממיליון ₪ שיושקעו ביוזמות חינוכיות וברווחת תושבי העיר.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקצייה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש – אונליין"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


ראש העיר ד"ר עליזה בלוך: "אנו פועלים רבות כדי לייצר הכנסות נוספות לעירייה, דבר שיאפשר גידול בתקציב השוטף של העירייה ובכך להשקיע את הכסף ביוזמות חינוכיות ובמיזמים לרווחת תושבי העיר". בלוך הוסיפה: "מהלך זה הוא חלק מתהליך שלום של התייעלות וחדשנות של העיר. אנחנו מקדמים פתרונות לייצור אנרגיה ירוקה בעיר תוך שמירה על סביבה נקייה עם מינימום זיהום אוויר למען תושבי העיר".

מנכ"ל החברה הכלכלית, זאב לכוביצקי: "החברה הכלכלית לפיתוח בית שמש עתידה לבצע בשנים הקרובות מספר פרויקטים שיניבו לעיר בית שמש הכנסות נוספות כבר בתוך שנים ספורות. לאחרונה התחלנו בתכנון מבנה העירייה החדש, וכעת פרסמנו מכרז להצבת פאנלים סולאריים על גגות המבנים העירוניים בעיר. אנו שמחים לקחת חלק בפיתוח העיר ובהתקדמותה לחזית הטכנולוגיה העולמית״.

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות