מימין: שלום אדרי ומשה שטרית (צילום: פרטי)
מימין: שלום אדרי ומשה שטרית (צילום: פרטי)

"גימיקים ופרסומים לא יעזרו": סיעת הליכוד בתגובה על אישור הקמת מרכז ספורט עירוני בנווה שמיר

תושבים חרדים רבים זכו בתכנית "מחיר למשתכן" בנווה שמיר. בליכוד טוענים כי הם מובלים על ידי מי שמתנגד להקמת שכונה המיועדת לציבור הכללי ומבחינתם אישור הקמת קאנטרי לא תפתור את הבעיה

פורסם בתאריך: 25.12.19 11:13

כזכור, בישיבה שהתקיימה אמש בלשכת ראש העיר, אושרה התכנית ליציאה לדרך להקמת מרכז ספורט עירוני אשר צפוי לקום בשכונת נווה שמיר.

בסיעת הליכוד העירונית טוענים שראש העיר מנסה להתעלם מהעובדות הקיימות, זאת כי תושבים חרדים רבים מנסים להשתלט על השכונה החדשה אשר מיועדת לציבור הכללי.

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקצייה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש – אונליין"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק

סיעת הליכוד על פרסום "אישור קאנטרי בנווה שמיר": "בניית שכונת נווה שמיר תגיע לפתרונה כאשר ראש העיר תתמודד עם העובדות בשטח ולא תתעלם מהן בניסיון לשנות את העובדות.

חרדים רבים זכו בתכנית 'מחיר למשתכן' בנווה שמיר, הם מובלים על ידי מי שמתנגד להקמת שכונה המיועדת לציבור הכללי מתוך כוונה שבבית שמש לא יתגורר ציבור ציוני.

"במקום לטפל באופן יסודי ומעמיק עם אותם גורמים למען הציבור הכללי, ראש העיר מייפה את הסוגיה ומתעלמת מציבור שלם ומהניסיון שלנו שגם כך הוא מורכב להביא לצדק ששכונת נווה שמיר תבנה עבור הציבור הכללי שעבורו לא נבנתה שכונה חדשה מזה עשרות שנים.

"הפגישה מאתמול, עליה הוצאה הודעה על ידי דוברות העירייה בנושא הקאנטרי הוא נושא שנידון בקדנציה החולפת עם משרד השיכון, משה מונטג, שלום אדרי ויעל היימן, כך שאין שום חידוש בפרסום המדובר.

"גימיקים ופרסומים לא יסיטו את סיעת הליכוד מהמטרה שלשמה הם פועלים עבור נווה שמיר כשכונה המיועדת לציבור הכללי בלבד וזאת על פח הסכמות העבר בין משרד השיכון, משה אבוטבול, ראש העיר לשעבר, סיעת הליכוד, הסיעות החרדיות והרבנים.

"ברוח החג, אנחנו מאחלים שהאור יגבר, האמת תאמר ובעיקר נפעל ונעשה את כל מה שנדרש בכדי ששכונת נווה שמיר תבנה ותאוכלס על ידי הציבור הכללי למען צעירים, תושבי העיר הותיקה וכל מי שיחפוץ לגור בשכונה בעלת ציביון זה.

חג שמח ומואר".

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות