לוגו העירייה בדוכן הנואמים לפני ואחרי שצונזר (צילומים: רווח הפקות, מתוך הרשתות החברתיות - פורסם לפי סעיף 27 א לחוק זכויות היוצרים להוספת קרדיט נא לפנות למערכת)
לוגו העירייה בדוכן הנואמים לפני ואחרי שצונזר (צילומים: רווח הפקות, מתוך הרשתות החברתיות - פורסם לפי סעיף 27 א לחוק זכויות היוצרים להוספת קרדיט נא לפנות למערכת)

הטקס בבית שמש לזכר הרוגי אסון הר מירון: לבקשת אחד הרבנים – לוגו העירייה צונזר

הסערה בבית שמש: במהלך עצרת הזיכרון העירוני להרוגי אסון הר מירון כוסה לוגו העירייה בסדין, במהלך נאומו של אחד הרבנים; סגן ראש העיר משה שטרית: "רב שיש לו בעיה עם לוגו העירייה - לא צריך להיות מוזמן מלכתחילה לאירוע עירוני"; העירייה: "לא תופסים אדם בשעת צערו"

פורסם בתאריך: 9.5.21 07:54

בזה אחר זה עלו לדוכן הנאומים, בבמת העצרת לזכר הרוגי אסון הר מירון, אישי ציבור ורבנים בבית שמש, אשר מסרו דברי חיזוק ונחמה לתושבי העיר ולמשפחות אשר יקיריהן נספו בזירת הילולת הרשב"י.

באירוע, אשר התקיים ביום חמישי שעבר במרכז המסחרי ברמת בית שמש א', נכחו מאות מתושבי העיר – בין השאר נאם הרב אלימלך בידרמן, דרשן המשתייך לזרם החרדי, שביקש לכסות את לוגו העירייה, סמל ממלכתי, בטרם עלייתו לדוכן הנואמים.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


באופן חריג ומסיבה לא ברורה נעתרו מארגני האירוע לבקשה וכיסו את לוגו העירייה באמצעות סדין.

בעקבות האירוע, בכירים בעיריית בית שמש מותחים ביקורת חריפה על ההחלטה וסבורים כל על המארגנים היה לסרב לבקשה. "לא מדובר בהחלטה של מארגני האירוע", מבהיר סגן ראש העיר משה שטרית (הליכוד) בשיחה עם "כל העיר – בית שמש", "מדובר בהחלטה שלא תואמה ולא הוסכמה והשאירה אותי בטעם רע מאוד. רב שיש לו בעיה עם לוגו העירייה לא צריך להיות מוזמן מלכתחילה לאירוע עירוני".


המונים בעצרת זיכרון לנספים בהר מירון (צילום: רווח הפקות)

המונים בעצרת זיכרון לנספים בהר מירון (צילום: רווח הפקות)


במענה לפניית "כל העיר בית שמש" – מהעירייה נמסר בתגובה כי "עיריית בית שמש קיימה עצרת זיכרון לסיום השבעה של 45 הנספים בהר מירון ו-7 מבני בית שמש שמצאו את מותם באזון. האירוע היה עירוני, לצערי, אחד מהנואמים ביקש לכסות את לוגו העירייה, אנחנו לא תופסים אדם בשעת צערו, לא היה ספק לכל באי העצרת שמדובר היה באירוע שאורגן על ידי עיריית בית שמש".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת8"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


תגובות

תגובה אחת
  1. ל

    יש איסור לצייר שמש. אפילו בספרים לילדים הרבה אנשים מקשקשים על תמונות כאלו. כנראה זה הסיבה ולא אג'נדה פוליטי בכלל.

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות