רכבים נטושים (צילום אילוסטרציה: השומרים)
רכבים נטושים (צילום אילוסטרציה: השומרים)

חוליית גנבי הרכבים הנטושים שנתפסה בבית שמש

חוליית גנבי הרכבים הנטושים פעלה בחודשים האחרונים ברחבי בית שמש והסביבה - סנגורו של אחד החשודים טען כי "לכל היותר הם לקחו רכבים שמצבם ירוד ביותר, שמיועדים לפירוק"; בית המשפט שחרר אותו

פורסם בתאריך: 4.5.21 07:29

חוליית גנבי רכבים פעלה בחודשים האחרונים ברחבי העיר בית שמש והסביבה – חברי הכנופיה, לפי החשד, גנבו רכבים שננטשו על ידי בעליהם, או לפחות נחזו ככאלה, וגרר אותם מהמקום.


עדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


אחד מחברי החוליה, תושב בית שמש, בן 59 החשוד במערבות בגניבת רכבים באזור בית שמש ובאזורים נוספים בישראל נעצר לחקירה בשבוע שעבר והובא לבית משפט שלום ירושלים לדיון בבקשה להארכת מעצרו.

במהלך הדיון אמר נציג המשטרה רס"ב אבי שבתאי בין השאר כי "על פי החשד, החשוד ביחד עם אחרים גנב רכבים באמצעות גרר, במספר אירועים", וציין בהמשך כי בעקבות זיהוי מאפיין דומה של גניבות הרכבים, שמו של החשוד מבית שמש עלה בחקירה, והוסיף, כי חלק מהרכבים שנגנבו באמצעות הגרר היו נוטשים, ומיועדים לפירוק".

עו"ד דוד הלוי, סנגורו של החשוד, אמר במהלך הדיון כי "אם אני מבין נכון, מדובר לכל היותר בטענה כי החשודים לקחו רכבים שמצבם ירוד ביותר, הם מיועדים לפירוק, נציג המשטרה מאשר ששניים מהרכבים יושבים ולמעשה לא נוסעים, לכן בהגדרה קשה להגדיר אותם כרכב. במצב כזה, יש כל מיני אנשים שעובדים בכירת ברזל, סך הכל הם באים רואים רכב, שנניח שהמצב שלו עגום והוא מיועד לגריטה ואין לו דורש, לוקחים אותו ומעבירים אותו לגריטה ועושים כמה שקלים, אין עילת מעצר של מסוכנות, נניח והם טעו והיה צריך לעשות בירור אך וודאי שלא צריך לתת לזה נפח של עבירות של גניבת רכבים", והוסיף כי מדובר: "ברכב שהשווי שלו כ-1,000 שקלים".

בתום הדיון הורתה שופטת בית משפט השלום בירושלים עדי בר טל על שחרורו של החשוד וציינה כי "החשוד נקשר לשניים נוספים שכבר עצורים, ונטען כי היה ביחד עמם וביצע מספר גניבות רכב באזור בית שמש. מצאתי שאין בסיס בשלב זה לחשד הסביר כנגד החשוד".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת8"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות