בית שמש הוותיקה (צילום: דוברות עיריית בית שמש)
בית שמש הוותיקה (צילום: דוברות עיריית בית שמש)

בית שמש: אחרי שנים של הזנחה – עשרות רחובות ישודרגו בהשקעה של עשרות מיליוני שקלים

בשבועיים הקרובים תחל העירייה בביצוע עבודות שדרוג של עשרות רחובות בעיר הוותיקה ובשכונת חפציבה. ראש העיר עליזה בלוך: "אנחנו נכנסים לתהליך של כמה חודשים, שבסיומו התשתיות וחזות הרחובות יראו שינוי משמעותי"

פורסם בתאריך: 28.2.21 08:08

ברקע חגיגות ה-70 שנה לעיר בית שמש, בעירייה מודיעים על יציאה למבצע שיפוצים רחב היקף של רחובות בית שמש הוותיקה ובשכונת חפציבה החרדית. העבודות צפויות לצאת לדרך בשבועות הקרובים ובהשקעה של עשרות מיליוני שקלים.

חידוש פני העיר ועבודות השיפוץ יתקיימו לאורך רחוב הרצל וברחובות – דוד רזיאל, העלייה, הדקל, מעפילי אגוז, פולה בן גוריון; ורחובות בשכונת חפציבה ועוד.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


במסגרת העבודות, יבוצעו ריבוד מחודש של הכבישים, סידור מדרכות, החלפת תשתיות כמו חשמל, מים וביוב. כמו כן, יותקנו עמודי תאורה חדשים ושיפוץ גני משחקים.

את הפרויקטים יבצעו החברה הכלכלית של בית שמש והחברה למשק וכלכלה, כאשר העלות המשוערת של עבודות השיפוץ נאמדות לפי העירייה כאמור בעשרות מיליוני שקלים.


ראש העיר עליזה בלוך בישיבת המועצה (צילום: רווח הפקות)

ראש העיר עליזה בלוך (צילום: רווח הפקות)


ראש עיריית בית שמש עליזה בלוך: "יום חג לעיר בית שמש. בשבועיים הקרובים עשרות פרויקטים לחידוש פני העיר יוצאים לדרך, תוכנית השיפוצים היא בשורה אדירה לעיר הוותיקה. אנחנו נכנסים לתהליך של כמה חודשים, שבסיומו התשתיות וחזות הרחובות ייראו שינוי משמעותי. נמשיך להשקיע בעיר הוותיקה תוך שיח משתף עם התושבים. נקדם התחדשות עירונית, היכל התרבות צפוי להיפתח ועוד ועוד. אנחנו אומרים היום לעיר בית שמש חג שמח. עמלנו רבות על התהליך וכעת הוא יוצא לדרך".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת2"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות