למידה מרחוק (צילום: אייל טואג)
(צילום: אייל טואג)

"באגף החינוך ובעירייה כל הזמן דנים בנושא"

האם מערכת החינוך בבית שמש יכולה להמשיך בלמידה מרחוק? חבר מועצת העיר יגאל חדד מציף את סימני השאלה

פורסם בתאריך: 23.9.20 07:28

"למידה מרחוק זה לא אפקטיבי, אבל אין ברירה – מצילים מה שאפשר במסגרת הלמידה הזו", כך אומר בשיחה עם "כל העיר בית שמש" חבר מועצת העיר יגאל חדד (ש"ס), כשהוא מתייחס להשלכות הסגר שהחל ביום שישי האחרון.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש אונליין2"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון


"אני לא נמצא בקבינט הקורונה ואין תחום שלא נפגע, אבל לא כל כיתה מתאימה ללמידה מרחוק", מוסיף חדד. "זה מאוד מורכב וקשה, ואנחנו מבינים שאין ברירה כרגע. שמעתי שרוצים אולי להאריך את הסגר במוסדות החינוך גם לאחר החגים ושזו אופציה – אבל מדובר בשיא הלימודים עד פורים, ואופן הלמידה הזה לא יכול להימשך הרבה זמן".

חדד מציין כי על מנת למצוא פתרונות למצב החינוך, יש לתת גם למנהלים מרחב תמרון: "צריך לחשוב מה יהיה בעוד חודשיים בחורף, שוב יהיה סגר? זה לא נגמר. לגבי מערכת החינוך, צריך לתת למנהלים מרחב תמרון, ואפשר למצוא פתרונות ללימודים. הבעיה היא בהפסקות בעיקר, אבל אי אפשר להפסיק לגמרי את הלימודים. בנוסף, ידוע שבתלמודי תורה ובבתי ספר הרמה תרד כי אי אפשר להתאים את הרמה לשנה שעברה בשל המצב. אני מקווה שנמצא פתרון למצב הזה בהקדם ושהלימודים יחזרו לסדרם".


חבר מועצת העירייה יגאל חדד (צילום: אלבום פרטי)

חבר מועצת העירייה יגאל חדד (צילום: אלבום פרטי)


חדד מתייחס ליעילות הסגר – לטענתו, אי אפשר להדק את הגבלות הסגר בתקופה הסמוכה ליום כיפור: "אם עושים סגר, שיהדקו אותו באזור סוכות, מכיוון שאפשר לשבת בשבוע הזה בבית. אני לא בקיא בכל התחום, אבל אין ספק שכמה שיותר הגבלות וסגר הדוק יורידו את התחלואה. מצד שני, בימים כאלה רגישים לעם היהודי שסמוכים ליום כיפור, אי אפשר לסגור הכל".

"אני יודע שבאגף החינוך ובעירייה כל הזמן דנים בנושא הזה", מסכם ומדגיש חדד. "גם לגבי הישיבות והסמינרים, ובכלל, חושבים מה הצעד הבא על מנת להפיק את המקסימום. אני חושב שלכל מוסד יש ייחודיות וצורת מבנה, והוא יכול להעניק תנאים על מנת ללמוד בצורה מקסימלית וסדירה עד כמה שניתן".

תגיות:

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות