ג'ון ברייס ירושלים (צילום: דודי מוסקוביץ)
ג'ון ברייס ירושלים (צילום: דודי מוסקוביץ)

מאבטלה לקריירה בטוחה: ההזדמנות שלכם להצלחה

יותר ויותר מובטלים וחל"תניקים בירושלים בחסות הקורונה הופכים את הלימון - ללימונדה, ומנצלים את חלון ההזדמנויות שנוצר להזנקת הקריירה שלהם למסלול נחשק ובטוח באמצעות קורסי ההסבה וההכשרה הייחודיים של ג'ון ברייס ירושלים

פורסם בתאריך: 4.10.20 17:14

מה משותף לדייל, מפיק אירועים ומסעדן בכיר? את שלושתם פגשנו בימים אלו, לאחר שיצאו לחל"ת, במכללת ג'ון ברייס ירושלים, וכן היה להם חיוך גדול על הפנים. מה הסיבה אתם שואלים? חישוב מסלול מחדש, שלא היה קורה  אם לא הקורונה. החלטה משנת חיים וניצול הזדמנות לשדרוג הקריירה במימון חלקי של המדינה באמצעות דלת שהם מעולם לא חשבו לפתוח – עולם ההייטק והמחשבים, הענף ששוב הוכיח יציבות, תגמול הולם וביטחון תעסוקתי.

משבר – OUT הזדמנות לשינוי קריירה  IN

משבר הקורונה הוביל לשינויים משמעותיים בשוק התעסוקה לא רק בירושלים – בכל הארץ – מאות אלפי עובדים בישראל פוטרו או קיבלו הודעה על הוצאה לחופשה ללא תשלום. את רגעי המשבר ואי הוודאות, החליפו רבים בהחלטה משמעותית על חישוב מסלול מחדש, ומעבר מהיר, אך בטוח, לעולם ההייטק והמחשבים.

אם גם אתם מצאתם את עצמכם מחוץ למעגל התעסוקה ,זו ההזדמנות שלכם לעלות על המסלול הבטוח לקריירה בענף היציב והמתגמל בישראל ולהשתלב בתעשיית ההייטק בסבסוד משרד התעסוקה במגוון קורסים של מכללת ג'ון ברייס ירושלים בפיקוח משרד העבודה והרווחה. כך למשל תוכלו ללמוד קורסים בתחום ה – IT, אבטחת מידע וסייבר, הפיתוח – פיתוח Full stack ותכנות JAVA, בדיקות תוכנה QA, קידום אתרים SEO, מדיה חברתית, ניהול קמפיינים  PPC, עיצוב גרפי , עיצוב אתרים ועוד.

אז איך יוצאים לדרך?

לאחר שעברתם את מבדק ההתאמה בהצלחה, תקבלו מיועץ הלימודים אישור התאמה לקורס.

לרגל המצב, ג'ון ברייס ירושלים מציעה מגוון פתרונות מימון חלקי וסבסוד העומדים לשירותכם:

באפשרותכם לפנות לשירות התעסוקה במקום מגוריכם או לעמותות / קרנות המספקות מכסת מלגות ייעודיות למתאימים (רשימה מלאה לסבסוד לימודים ניתן למצוא ברשת) ולבקש שובר להכשרה מקצועית לעומדים בתנאים.

אופציה נוספת ומשמעותית היא מלגת לימודים מיוחדת של ג'ון ברייס ירושלים ותנאי תשלום נוחים – דרך קרן שכ"ל, המאפשרת הסדר מימון לשכר הלימוד בפריסה לטווח ארוך ללא ריבית והצמדה.

הסבר מפורט תוכלו לקבל בשיחה עם יועץ לימודים וקריירה של מכללת ג'ון ברייס ירושלים.

מאבטלה למשרה משודרגת

בירנית בשן, בוגרת תואר ראשון במדעי המחשב ומפתחת אפליקציות לאנדרואיד בחברת סיסקו מספרת: "היו אצלנו פיטורים רוחביים בחברה, וכך מצאתי את ההזדמנות להתקדם לתפקיד טוב יותר, לשכלל את היכולות שלי, וללמוד מקצוע מבוקש. מההיכרות שלי בתחום ידעתי שיש דרישה ללימודי JAVA ולכן בחרתי במכללת ג'ון ברייס ירושלים שעובדת היטב עם התעשייה המקומית. כמי שהגיעה מעולם הייטק, שמחתי לראות כיצד חבריי לכיתה, שהיו נעדרי ידע טכנולוגי לגמרי, הצליחו להשתלב בצורה מעולה בתעשייה. הלימוד היה ממש מאפס ובזכות המרצה הקורס הועבר בצורה מקצועית ביותר. הקורס ממש מאפשר לבוגריו לבנות אפליקציות למובייל ואתרי אינטרנט דינאמיים בטכנולוגיות מתקדמות. למדנו את כל התהליך  החל מתכנות בסיסי, דרך עולם השרתים וכלה בפיתוח למובייל תוך מתן דגש על טכנולוגיות שיבטיחו התמקצעות ורלוונטיות בשוק העבודה. היום חזרתי לעבוד בסיסקו בתפקיד טוב יותר משמעותית תודות לקורס. האם אני ממליצה? מאד מאד". ההצלחה של בירנית, היא דוגמא מצוינת להשתלבות המהירה של בוגרי ג'ון ברייס ירושלים במקצועות המבוקשים בשוק.

קורסי ההדרכה וההכשרה בג'ון ברייס ירושלים מבוססים על שיטת לימוד ייחודית שמוכיחה את עצמה כבר מעל שני עשורים ואינה דורשת ידע מקדים. אם אתם תוהים לגבי נוסחת ההצלחה, נספר לכם שהיא מתבססת על איכות ההדרכה הגבוהה והבלתי מתפשרת, המושגת בזכות סגל המרצים המנוסה ובזכות חומרי הלמידה האיכותיים, תוך שילוב טכנולוגיות למידה מתקדמות וחדשניות. לכן אין פלא שהביטוח הלאומי ומשרדי הממשלה מכירים במסלולי ההכשרה של המכללה.

יש סגר? אין סגר? הפתרון האולטימטיבי – למידה היברידית

ג'ון ברייס הדרכה, כגוף ההדרכה המוביל בישראל, מספקת מענה איכותי ומקיף המותאם למציאות המשתנה, להנחיות התו הסגול ומשרד הבריאות – תכנית לימודים היברידית המשלבת את היתרונות של הלמידה הפרונטאלית המסורתית בכיתה, במתכונת של קפסולות, יחד עם למידה אונליין. בזכות התוכנית ההיברידית, קצב הלמידה לא נפגע בשל מצב של סגר או הגבלות.

הסטודנטים שמשקיעים כעת בהתפתחות המקצועית שלהם ובשכלול היכולות שלהם – יקצרו את הפירות כבר בחודשים הקרובים כאשר הם יצטרפו לתעשיית ההייטק המאפשרת לעובדיה להמשיך ולעבוד, גם מהבית. כך, גם לאחר שיחלוף המשבר הנוכחי, הם יבטיחו לעצמם קריירה בטוחה ויציבה.

 מקפצה לקריירה מצליחה – מחלקת ההשמה של ג'ון ברייס ירושלים לשירותך

הליווי האיכותי והקשר האישי לא מסתיים בשיעור האחרון ללימודים. מחלקת השמת הבוגרים של ג'ון ברייס מסייעת לבוגריה, ללא עלות, במציאת עבודה בזכות קשריה עם מעסיקים פוטנציאלים, המחפשים מועמדים לתפקידים מגוונים בחברות מובילות ומגוונות בענף באזור  ירושלים והסביבה.

חיבור לתעשייה המקומית

בירושלים, חממת הסטארט אפים של ישראל עם למעלה מ-550 חברות הייטק, נוצר קשר ייחודי עם מכללת ג'ון ברייס בגן הטכנולוגי. כמוהם גם משרדי הממשלה, ארגונים וחברות גדולות במשק. בדרך זו, בוגרי הקורס יודעים כי יש להם עבודה במקצוע מבוקש בקרבה מקסימלית.

מוכנים לעשות את הצעד הראשון שלכם בשינוי קריירה? מוזמנים לתאם עם ג'ון ברייס ירושלים מבדק התאמה והכוונה אונליין, ללא עלות, כבר היום דרך האתר >> https://bit.ly/3iibueu

ג'ון ברייס ירושלים מציעה – מגוון קורסים בעולמות המחשבים וההייטק, גם בלמידה בכיתות וירטואליות מבלי לצאת מהבית וגם בלמידה פרונטאלית בכיתות.

 

 


כתבה שיווקית


 

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות